Součástí systému Windows 7 je nový nástroj Záznam postupu při potížích (Problem Steps Recorder), který můžete spustit zadáním psr přímo z nabídky Start. Tento nástroj slouží pro účely záznamu/snímání plochy operačního systému a všech kroků, které byly provedeny. Může nám tedy pomoct při řešení problémů na PC uživatelů, kteří nedokáží slovně problém popsat a ke kterým nemáme přístup.
Záznam postupu při potížích – PSR (Problem Steps Recorder)
Aplikaci Záznam postupu při potížích (Problem Steps Recorder) spustíte zadáním psr přímo z nabídky Start.
Samotný záznam spustíte tlačítkem „Zahájit záznam„.
Kdykoliv v průběhu je možné záznam pozastavit tlačítkem „Pozastavit záznam„. Záznam ukončítě tlačítkem „Ukončit záznam„.
Po ukončení záznamu budete vyzvání k uložení výsledku ve formátu .zip, který je rovnou připraven na případné odeslání např. e-mailem. Aplikace Záznam postupu při potížích (Problem Steps Recorder) ukládá výsledky do formátu *.mht (např.: Problem_20100516_0910.mht), který jednoduše po rozbalení otevřete pomocí aplikace Internet Explorer.
Ukázka z Problem_20100516_0910.mht |
Tento soubor obsahuje všechny zaznamenané kroky a informace, které vám pomohou popsat problém jiným uživatelům.
Nebyla zaznamenána hesla ani žádný jiný text, který jste psali, s výjimkou použitých funkčních a zkratkových kláves.
|
Postup při potížích |
PředchozíDalší |
Krok při potížích 1: (16.5.2010 9:18:08) Uživatelské kliknutí levým tlačítkem na Začátek (Tlačítko) v Start |
![]() |
![]() |
Předchozí Další |
Krok při potížích 2: (16.5.2010 9:18:14) Uživatelské kliknutí levým tlačítkem: Možnosti napájení (Příkaz v nabídce) |
![]() |
![]() |
Předchozí Další |
Krok při potížích 3: (16.5.2010 9:18:16) Uživatelské kliknutí levým tlačítkem na Rovnováha (doporučeno) (Přepínač) v Možnosti napájení |
![]() |
![]() |
Předchozí Další |
Krok při potížích 4: (16.5.2010 9:18:18) Začátek tažení myší uživatelem: Možnosti napájení |
![]() |
![]() |
Návrat na začátek stránky…
Další podrobnosti |
Následující část obsahuje další podrobné informace, které byly zaznamenány, aby vám pomohly najít řešení problému. |
Komentáře